• Styl
  • Móda
  • Svět podle Gucci / Nová pánská between-season kolekce italského gigantu se směje pořádně nahlas
Další článek
1 / 28

Svět podle Gucci / Nová pánská between-season kolekce italského gigantu se směje pořádně nahlas

Došlo na nevyhnutelné. Letití přátelé, osobitý kreaativní ředitel značky Gucci Alessandro Michele a o nic méně osobitý popový galaktik Harry Styles spojili síly pro novou pánskou kolekci italského oděvního brandu. Kolekci s názvem Gucci HA HA HA představenou během nedávného milánského Fashion weeku popisují jako „linii zrozenou z tvůrčího vztahu, který začal jako čirá zábava a končí skutečným finálním produktem“.

Advertisement

Alessandro Michele a Harry Styles se poznali v minulém desetiletí, kdy oba byli v rozpuku svých kariér. Michele se právě stal kreativním ředitelem v Gucci a Styles vydal první sólové album po odchodu z One Direction.
Styles se brzy stal ochotnou a atraktivní tváří značky, ale nejenom to, z osobností se stali dobří přátelé, kteří si prý pravidelně vyměňují své módní inspirace přes WhatsApp.

Seventies styl je v posledních letech pro Gucci typický... / foto: Gucci

„WhatsApp je jako náš moodboard,“ říká Michele. Ačkoli obě osobnosti od sebe dělí dvě desetiletí, v oblasti módy nalezli společnou řeč. Dvojice vytvořila kolekci sestavenou mj. z kostkovaných potisků, z nichž vznikly obleky a saka, k nim jsou nakombinované barevné kalhoty s širokými nohavicemi a džíny s potiskem, vše v sedmdesátkovém duchu, který ostatně prostupuje Micheleho tvorbou. Na oděvech jsou opakující se hravé (nebo chcete-li dětinské) symboly medvídka a veverky, kterými se vyznačují např. pyžama, pleteniny, ale i rozličné doplňky.

Michele uspořádal novinářské preview kolekce Gucci HA HA HA v jistém milánském vintage obchodu. A podle zlých jazyků byla kolekce k nerozeznání od tamější nabídky. Kreativní ředitel Gucci to ale okomentoval s nezbytnou dávkou nadsázky: „Je pro mě velikánským komplimentem, že si kolekci pletou s vintage. Protože vintage znamená jediné – well-made.“