Francouzský konglomerát Rémy Cointreau s historií spadající do první poloviny osmnáctého století je znám zejména pro své koňaky značek Louis XIII a Rémy Martin, do jeho portfolia ale patří také například Metaxa, Cointreau či nově i americký producent singlemaltek Westland. Nyní se ovšem pouští do zcela jiného odvětví, a to světa luxusních vůní s řadou Maison Psyché.
Francouzský výrobce prémiových lihovin, především pak koňaků, Rémy Cointreau, vstupuje do nového - poněkud nečekaného - luxusního odvětví. V křišťálové lahvičce nabízí exkluzivní parfém s názvem Maison Psyché, ze kterého se rychle stává jeden z nejvíc kýžených produktů v prémiovém segmentu.
Mimořádně exkluzivní parfémy Maison Psyché vznikají pod vedením sklepmistra Maison Rémy Martin Baptista Loiseaua a Sophie Labbé, hlavní parfumérky společnosti Firmenich. Vůně sestává ze surovin, které zrají v sudech po koňaku ve sklepích Maison Rémy Martin.
Každý flakón je očíslovaný a vyrobený v omezeném množství, vyrobený z křišťálu Baccarat a ručně malovaný zlatem. Speciální edice jsou navíc posázeny diamanty.
Pokud jste doufali, že vplujete do prvního obchodu a vůni chvatně zakoupíte, máme pro vás špatnou zprávu. Parfém se momentálně nabízí jen VIP klientům značek koňaků Louis XIII a Rémy Martin, až později se společnost chystá i zvážit, zda je vstup do světa parfémů „potenciálně strategický“, jak se pro agenturu Reuters vyjádřil CEO konglomerátu Eric Vallat. „Neskrýváme ambice. Pokud se vše ukáže jako správně fungující, jsme připraveni přijít s dalšími produkty v tomto odvětví,“ netají ambice Vallat. Flakon Maison Psyché momentálně stojí 5500 eur, lační sběratelé cenu ovšem rychle sunou výš a výš.