• Styl
  • Móda
  • Ralph Lauren / Komu se otevřením značkového obchodu v Pařížské plní sen?
Další článek
1 / 3

Ralph Lauren / Komu se otevřením značkového obchodu v Pařížské plní sen?

Milovaná americká oděvní značka Ralph Lauren u nás dosud měla zastoupení jen prostřednictvím outletů a velkoobchodních partnerů, ale s probíhající expanzí do Evropy nepřichází zkrátka ani Praha. V Pařížské ulici v uplynulých dnech otevřel své brány firemní butik nabízející dámské i pánské kolekce subbrandu Polo Ralph Lauren.

Advertisement

Story o tom, jak se původně z prodejce kravat ze druhé generace židovských přistěhovalců Ralpha Laurena stal erbovní módní návrhář a dolarový miliardář, je přímo ukázkovým ztělesněním amerického snu.

Svoji stejnojmennou značku založil koncem šedesátých let, do obecného povědomí vstoupil o desetiletí později a zejména pak v osmdesátých letech. Estetika brandu vychází z klasické „americany“. Řemeslně propracované oděvy, ale i vše, co s nimi souvisí – kupříkladu design obchodů a firemní marketing – už zdálky vizuálně lákají na klasiku. Ve Vogue Laurenův rukopis svého času s trochou obdivné nadsázky přirovnávali k koženému křeslu v rohu úctyhodného pánského klubu. A nemýlili se, protože kožené křeslo je obvyklou součástí butiků Ralph Lauren.

Návrhářovy inspirace se obvykle nalézají kdesi mezi Divokým západem a staroanglickým venkovským sídlem – kovbojskými boty (které on sám slavně pravidelně vynáší do společnosti) počínaje a klasickými preppy košilemi s límci na knoflíček.

K tomu připočtěme jeho prodejně nejúspěšnější řadu s názvem Polo Ralph Lauren – ano, tu s ikonickým hráčem póla ve znaku. Například tedy na legendárních polotričkách Polo Ralph Lauren, které, společně s polotričkem od Lacoste a Fred Perry, tvoří kýžený stylový triumvirát.
Právě z kolekce Polo Ralph Lauren nyní můžeme vybírat v novém pražském butiku.