• Styl
  • Móda
  • První várka dárků / V italském módním domě si rozdělili Vánoce do čtyř kapitol
Další článek
1 / 27

První várka dárků / V italském módním domě si rozdělili Vánoce do čtyř kapitol

Módní dům Gucci odhaluje svou nejnovější dárkovou kampaň, kterou vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Kampaň rozdělená do čtyř tématických kapitol má podle značky představovat story o radostných chvílích v rodinném vánočním kruhu.

Advertisement

Každý z těchto výpravných marketingových segmentů vypráví svůj vlastní příběh. Ať už jsou to kabelky, šperky a hodinky, tenisky, či ready-to-wear kousky z nejnovější kolekce – zde radost pod stromeček pro sebe či pro své nejbližší přichystá opravdu každý fanoušek italského prémiového brandu Gucci založeného již v roce 1921.

Kampaň Gucci Gift připravil kreativní ředitel značky Sabato De Sarno, který pro Gucci pracuje od začátku loňského roku. Módní fanoušci jej znají i z jeho předešlých angažmá v dalších italských módních „powerhouse“ jako Dolce & Gabbana nebo Valentino.

Více o kolekci zde