Každý z těchto výpravných marketingových segmentů vypráví svůj vlastní příběh. Ať už jsou to kabelky, šperky a hodinky, tenisky, či ready-to-wear kousky z nejnovější kolekce – zde radost pod stromeček pro sebe či pro své nejbližší přichystá opravdu každý fanoušek italského prémiového brandu Gucci založeného již v roce 1921.
1 / 27
Módní dům Gucci odhaluje svou nejnovější dárkovou kampaň, kterou vytvořil kreativní ředitel Sabato De Sarno. Kampaň rozdělená do čtyř tématických kapitol má podle značky představovat story o radostných chvílích v rodinném vánočním kruhu.
Kampaň Gucci Gift připravil kreativní ředitel značky Sabato De Sarno, který pro Gucci pracuje od začátku loňského roku. Módní fanoušci jej znají i z jeho předešlých angažmá v dalších italských módních „powerhouse“ jako Dolce & Gabbana nebo Valentino.
Více o kolekci zde