Je znám pro svou přímočarost a názory, které nemusejí být obecně populární. Nelze mu ale odepřít originalitu jak v životních postojích, tak i v módních kreacích.
Filip vystudoval informační technologii, roky působil v mediálních agenturách, kde tvořil kampaně pro velké globální brandy a působil i jako ředitel inzerce hned několika prestižních časopiseckých titulů. Dnes je nejznámnějším stylistou českých celebrit, ale i armády privátních klientů.
1.
Jaký nový produkt vám v poslední době udělal radost?
Niche parfém Altar, na kterém jsem pracoval během covidu a letos v únoru jsme jej konečně uvedli do prodeje. Je velmi silný, možná i proto, že jsem si během jeho přípravy prošel covidem a přišel tak částečně o čich. Těsně před uvedením na trh ale začala válka na Ukrajině. Navzdory všem těmto porodním bolestem, nebo možná právě kvůli nim, mi výsledek dělá velkou radost. Nejen každé ráno, když si ho sám dávám na sebe, ale především když mi chodí krásné zprávy od lidí, kteří ho vyzkoušeli.