• Styl
  • Móda
  • Nákupní košík / Na sluneční brýle nikdy není pozdě
Další článek
1 / 17

Nákupní košík / Na sluneční brýle nikdy není pozdě

Módní gigant Louis Vuitton pod vedením kreativního ředitele Pharrella Williamse představil nové variace na pánské sluneční brýle z kolekce Millionaires, a to u příležitosti jejich dvacátého výročí. Plus nové kousky pro muže a ženy od značek Bulgari nebo Givenchy.

Advertisement

V roce 2004 vstoupil Pharrell Williams do módní historie, kdy pod tehdejším kreativním vedením Marca Jacobse vytvořil ve spolupráci s Nigem a značkou Louis Vuitton ikonické Millionaires: sluneční brýle ve stylu pilotek, zdobené typickými detaily značky Louis Vuitton.

O dvě desetiletí později se Williams octl ve vedení sekce pánské módy a doplňků domu Louis Vuitton a nyní pokropil svůj první slavný vstup ke značce živou vodou. První model věrně interpretuje originál (1.0), druhý je vyroben z karbonového vlákna a má elegantní stříbrné klouby s rytinou LV a kovové proužky s motivem Damier, lemující horní linii brýlí (3.0).

Model Louis Vuitton 1.0 Millionaires je k dispozici v designu čokoládové želvoviny s gradientními čočkami, tyrkysově modrými klouby a zlatými detaily, nebo v monochromatické černé verzi se zlatými detaily ve vintage stylu. Model Louis Vuitton 3.0 Millionaires se vyrábí v Itálii z vysoce odolného, poddajného a lehkého karbonového vlákna, používaného v automobilovém průmyslu.

Je k dispozici v černé barvě s chromoterapeutickými oranžovými čočkami nebo v monochromatické černé variantě, v prodeji v buticích a online od 8. srpna 2024.

***************************

Dámská kolekce značky Bulgari pro sezónu podzim/zima 2024 se zrodila pod hvězdou prémiového řemeslného zpracování a vyjadřuje svobodomyslnost mimo čas a prostor. Nové kousky inspirované ikonickými šperkařskými kolekcemi proslulého italského klenotnického domu se představují v nadčasově elegantních liniích „Serpenti Viper“ a „Serpenti Forever“. V této sezóně také premiérově přichází na scénu moderní řada „BVLGARI Roma“, která oslavuje krásu rodného města značky.

***************************

Givenchy, francouzský módní dům založený zkraje padesátých let Hubertem de Givenchym a nyní v portfoliu LVMH příchází pro tuto sezonu s celou škálou dámských obrub, včetně největších trendů letošní sezony, a to se zabarevnými skly, anebo sportovními variacemi ve stylu nultých let. Nás nejvíce zaujaly tyto klasiky…

***************************

Z letošní kolekce jednoho z nejvíc trendy brandů obrub současnosti, losangeleské značky Jacques Marie Mage, nás zaujal pánský model Challenger, který vychází z klasických „Navigators“ sedmdesátých let. Teď už stačí jen doplnit o košili s obřími límci a pořádný muscle car, samozřejmě, že benzinový.