Frank Ocean určitě není prvním hiphoperem, který se pouští do prémiového módního byznysu. Vzpomeňme kupříkladu Pharrella Williamse, jenž se zkraje milénia za tímto účelem spojil se značkou Reebok (momentálně na prodej) a společně vytvořili vpravdě ikonický luxusní street brand Billionaire Boys Club. Součástí byla mimořádně populární kolekce Ice Cream Rbk s popartovým designem v zářivých barvách, značku ale v roce 2005 ukončil táhlý soudní spor mezi oběma stranami.
Kanye West byl zase prvním, s kým oděvní obr Nike „tvořil“ i mimo sportovní kolbiště. Výsledkem byla řada Air Yeezy. Kanye se pustil i do kolaborace s Gucci – výsledkem byla dekadentní obuv Don Kanye West. Později West obrátil sneaker svět vzhůru nohama, kdy svou Yeezy řadu přenesl pod adidas.
Frank Ocean svoji značku nazvanou Homer připravoval poslední tři roky. Patrně do příprav vložil veškerou svou energii, protože své poslední album vydal v roce 2016.
Ocean má ovšem, co se kreativity mimo hudební svět týká, mnoho zkušeností. Již dříve vytvářel designové časopisy, stylové tenisky, ale i nábytek.
Kolekce značky Homer čítá pětadvacet kusů luxusních šperků, od přívěsků inspirovaných anime, až po diamantové náramky a zlaté prsteny vyrobené v Itálii, jež jsou podle tiskové zprávy inspirovány „dětskými posedlostmi“ a „říší fantazie“.