Na slavnostní večer do Prahy dorazil také CEO značky Breitling Georges Kern. Zástupce Selected a autor těchto řádků rovněž přispěl svoji návštěvou, a tak se přesvědčil o novém vzhledu, který je méně formální a s vysokými stropy navozuje dojem luxusního loftu.
Hodinářské nebe / V Pařížské ulici už zase sídlí butik slavné značky Breitling
Včera došlo ke slavnostnímu přestřižení pásky znovuotevřeného butiku hodinářské značky Breitling, v historii hodinářství proslavené zejména svými „pilotkami“. Na staronové adrese Pařížská 1, ale ve zcela novém designu, jej nyní provozuje společnost Carollinum v čele s Tamarou Kotvalovou, která má na prestižní ulici nyní již čtyři specializované butiky.
V přední části prodejny nazvané „watchbar“ se zákazník seznamuje s novými kolekcemi. Ty se dělí do několika sekcí, a to Země, Moře, Vzduch a Professional. V každé z nich je zastoupeno široké portfolio hodinek, od elegantních a konzervativních až po potápěčské a pilotní, s nimiž je Breitling spojován především, a to již od třicátých let minulého století.
V přední i v zadní části obchodu, který mj zdobí i vintage motocykl značky Triumph a letecká vrtule, je vystavena více než stovka hodinek prestižní značky založené již roku 1884, včetně exkluzivních hodinek určených jen pro butiky Breitling.
Pro společnost Carollinum je to čtvrtý butik v Pařížské ulici (vyjma Breitlingu jsou to monobrandy Rolex a Patek Philippe, plus multibrandový butik Carollinum s nabídkou desítek prestižních hodinářských značek). „Butik jsme se rozhodli otevřít v době, kdy celý svět sužuje pandemie koronaviru. Jsme si totiž jisti potenciálem značky Breitling, kterou v našem multibrandovém butiku Carollinum nabízíme již dvacet let,“ svěřila se při slavnostním otevření zakladatelka společnosti Tamara Kotvalová.