Během tří dnů od 2. do 4. září festival nabídne průřez všemi obory designu: od interiérového a produktového designu, sklo, keramiku, fashion a šperk až po grafiku, vizuální tvorbu, ale i NFT. Nové kolekce na festivalu představí například loňští držitelé cen Czech Design Award, sklářská značka Klimchi a její kreativní ředitel František Jungvirt. Ten také kromě vlastní nové tvorby ukáže novou kolekci malých váziček, která vznikla pro květinářství Provoní.
Na devátém ročníku festivalu Czech Design Week se během prvních zářijových dnů v pražské Výstavní síni Mánes ukáže zhruba stovka vystavujících z řad mladých českých, ale i zahraničních designérů, studentů designu, nezávislých tvůrců a značek.
S novými kolekcemi do Mánesu zavítá také například duo Mikolášková & Drobná, značka Space of Space či Dominika Petrtýlová, jejíž vázy Lollypop vznikly ve spolupráci s festivalem Czech Design Week.
Spolupráce s bratislavskou platformou Virvar představí novou kolekci od návrháře Jana Černého a módní show We’re Next do Mánesu přiveze speciální výběr současných fashion designérů. Ve spolupráci s českou mutací časopisu Marie Claire se v prostoru Mánesu představí ikonická kabelka Lady Dior, kterou proslavila princezna Diana. A uvnitř Výstavní síně Mánes díky spolupráci s tradiční stavebnicí Merkur vznikne i dílnička nejen pro nejmenší návštěvníky, či nostalgiky.
Od 1. září bude ke stažení mobilní aplikace Czech Design Week Guide, kompletní seznam vystavujících je dostupný na zde.