Také si říkáte: Co je na něm vlastně nového? Pár věcí určitě. Tvůrci však chtěli zachovat designový jazyk, který prostě funguje už od roku 2014. Poslední facelift upravil nejpatrněji přední část, která je zejména ve špičkové verzi GTS vysoce sportovní a zároveň tradiční, takže nezapře inspiraci legendární „devětsetjedenáctkou“ – všimli jste si, že logo nikdy není v masce, ale nad ní, na kapotě? Fajnšmekry zaujmou ještě vstupy vzduchu pro mezichladiče, skutečně obrovské díry.
Ikonická „flyline“ patrná při pohledu z profilu je nezaměnitelná stejně jako tmavé plastové panely karoserie, pro Macan tak typické, výrazný světelný pás zadních spojených svítilen zaujal už při předešlé modernizaci. Porsche se toho nebojí a například individuálním programem lakování lze Macan kolorovat do opravdu výstředních barev. Ale bude vás to stát tolik, co Dacia…